xa0می خواهم "عشــــق" بماند و لبخندی که هدیه لبهایِ تـــ♥ــوست...می خواهم "من" باشم و "تو" باشی وزنـــــــــــدگیـــــــــــــــــ....زیبایی سرشار از انعکاسِ مــــا...می خواهم عاشــــــــــقت باشم...می خواهم عشــــــــــــق بماند......